Za posebne prilike
Novi logo Range Rovera
Range Rover modernizuje svoj identitet s novim minimalističkim znakom koji je namijenjen etiketama, uzorcima i događajima. Klasični natpis ostaje na haubi, ali brend najavljuje novu eru luksuza s prvim električnim modelom...
Range Rover je odlučio modernizovati svoj vizuelni identitet i predstavio je potpuno novi logotip koji je, blago rečeno, neobičan. Umjesto klasičnog natpisa koji stoji na poklopcu motora luksuznog SUV-a, novi simbol sastoji se od dva povezana i “u ogledalu” postavljena slova "R". Ideja je da služi kao dodatni motiv – za etikete, uzorke na materijalima ili promotivne prostore gdje klasični natpis ne stane.

Drugim riječima, nećete ga vidjeti na prednjoj maski svog Range Rovera – tu ostaje dobro poznato ispisano ime koje simbolizuje luksuz i prestiž još od 1970. godine.
Novi logo prvi put je prikazan investitorima na nedavnoj JLR prezentaciji, a prema službenom objašnjenju dizajniran je za "posebne primjene", poput ponavljajućih uzoraka na tapacirungu, event branding ili luksuzne dodatke.

Range Rover se tako pridružuje sve većem broju premium proizvođača koji razvijaju dodatne verzije svojih logotipa za digitalnu komunikaciju i luksuzni marketing. BMW je, na primjer, prije nekoliko godina predstavio pročišćenu verziju svog znaka koja se koristi izvan automobila. Nedavno su i Bentley i Jaguar otkrili osvježene verzije svojih logotipa u sklopu modernizacije brenda.