Najiščekivaniji automobili

Od nove BMW “trojke” do prvog električnog Ferrarija

Automobilska industrija 2026. ulazi u novu fazu razvoja. Elektrifikacija, povratak kultnih imena i tehničke inovacije obilježiće modele o kojima će se najviše pričati...
23 Decembar 2025

Od nove BMW “trojke” do prvog električnog Ferrarija

Sljedeća 2026. godina donosi jednu od najuzbudljivijih automobilskih serijskih noviteta u posljednje vrijeme. Na scenu stižu gradski modeli nove generacije, štedljivi hibridi, električni nasljednici poznatih imena, ali i sportski automobili koji će sigurno izazvati burne rasprave. 

Bmw i3 berlina i prototipi durante i test

BMW i3

BMW nastavlja širenje vizije New Class, pa nakon iX3, na scenu stiže električni i3 kao limuzina srednje klase. Model donosi zatvorenu masku, uska svjetla, 800 voltni sistem i elektromotore šeste generacije. Klasični motori ostaju u ponudi kod Serije 3, dok se i3 pozicionira kao tehnološki iskorak. Dolazak na tržište očekuje se u drugoj polovini 2026.

Toyota aygo x 2026 gr sport im test

Toyota Aygo X

Toyota u 2026. ulazi s jednim od najštedljivijih automobila s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Novi Aygo X donosi puni hibridni pogon s emisijom od svega 85 grama CO2 po kilometru, što ga čini najčistijim ne plug in automobilom na tržištu. Potrošnja goriva može počinjati s brojkom tri, a u realnim uslovima vožnje moguće je postići i manje od 2.5 litra na sto kilometara. Novi model je osam centimetara duži, razvija 116 KS i dobija moderniji izgled s užim svjetlima, novom maskom i točkovima do 18 inča.

Mercedes classe c 2026

Mercedes Benz C Klasa

Nova generacija C Klase stiže na potpuno novu arhitekturu Mercedes Benz Electric Architecture. Ona omogućava integraciju 800 voltne električne tehnologije, ali ostavlja prostor i za motore s unutrašnjim sagorijevanjem. Električna verzija trebalo bi da preuzme tehniku novog GLC-a, uključujući dva elektromotora i dvostepeni mjenjač na zadnjoj osovini radi niže potrošnje na autoputu. Dizajn će pratiti novi Mercedesov stil, s naglašenom osvijetljenom maskom.

Vw id. polo 2026 mit tarnung

Volkswagen ID Polo

Nakon 50 godina istorije, Polo 2026. godine ulazi u električnu eru. Novi ID Polo zasnovan je na konceptu ID.2 i mjeriće nešto više od četiri metra u dužinu. Ponuda uključuje elektromotore snage od 85 do 166 kW i baterije kapaciteta 37 i 52 kWh. Dizajn se vraća klasičnim Volkswagen proporcijama, s naglaskom na pristupačnost i prepoznatljiv izgled. Najavljena početna cijena biće ispod 25.000 eura, a narudžbe bi trebale početi u aprilu 2026.

Porsche 718 cayman ev mule front quarter tracking

Porsche 718 Boxster i Cayman

Saga oko Porschea 718 konačno dobija rasplet, pa nakon privremenog povlačenja zbog evropskih propisa, Porsche u 2026. lansira dvije verzije istog modela. Biće ponuđena potpuno električna varijanta, ali i klasične RS i GTS verzije sa šestocilindarskim bokser motorom. Još uvijek nije potvrđeno na kojoj platformi će se temeljiti električna verzija, ali se očekuje evolucija postojeće arhitekture.

Smart 2 le foto spia dei test su strada

Smart

Nakon gotovo tri decenije, Smart se vraća svojim korijenima. Novi dvosjed nasljednik legendarnog City Coupéa i Fortwo modela biće isključivo električni. Razvijen u saradnji Mercedesa i kineskog Geelyja, novi Smart će se proizvoditi u Kini, a dizajnom će se oslanjati na originalne modele. Premijera se očekuje krajem 2026.

Dacia sandero 2026

Dacia Sandero

Najprodavaniji automobil Evrope u 2024. godini sprema se za detaljan facelift. Iako ne dolazi nova generacija, promjene su značajne, posebno ispod lima. Vizuelno, Sandero dobija nova LED svjetla u obliku slova T, kao i zadnja svjetla s pikselizovanim efektom. Unutrašnjost je modernizovana materijalima koji podsjećaju na “džins”, a redizajnirani su i paneli vrata i komandna ploča. Najveća novost je hibridni pogon Hybrid 155 u verziji Stepway. Sistem kombinuje 1.8 benzinski motor sa 109 KS, dva elektromotora, bateriju od 1.4 kWh i višerežimski mjenjač, uz ukupnu snagu od 155 KS.

Ferrari elettrica technical workshop

Ferrari

Prvi električni Ferrari već sada izaziva više emocija nego mnogi supersportisti s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Tehnički, riječ je o izuzetno ambicioznom projektu. Automobil koristi 880 voltni sistem, četiri elektromotora i strukturnu bateriju integrisanu u šasiju, pri čemu se 85 posto mase nalazi ispod poda. Posebna pažnja posvećena je zvuku, kako bi automobil i dalje zvučao kao pravi Ferrari. Zadnja osovina ima poseban pomoćni okvir s gumenim spojevima radi smanjenja vibracija. Bez obzira na konačan izgled, jedno je sigurno, Maranello sprema automobil o kojem će se još dugo pričati.

IZDVOJENI TEST


Test – SWM G01F 1.5 Turbo

Sportski dizajn i porodični karakter

Svoj premijerni angažman na evropskom tržištu kinesko-italijanski brend SWM ostvario je 2016. ...