Kia Rio (2005-2011)

Vratila pouzdanost korejskim automobilima

Inženjeri Kie su pomno proučili nedostatke prve generacije Ria, da bi 2005. godine predstavili II generaciju, koja je zbog uzorne pouzdanosti prirasla srcu mnogim vozačima...
10 Decembar 2015

Vratila pouzdanost korejskim automobilima

Kia Rio (2005-2011) 1.6 (110 KS)

Zasnovan na istoj platformi sa Hyundaijem Accentom, Rio je svojom pristupačnom cijenom, ali i pouzdanošću, privukao mnoštvo kupaca iz Evrope i šire. Opremljen sa dva benzinska motora zapremine 1.4 i 1.6 litara, kao i jednim dizelskim 1.6 litarskim agregatom, ovaj automobil pruža ekonomičnu vožnju u kojoj snage nimalo ne nedostaje. Dizajn je aspekt na kojem se mnogo poradilo u odnosu na prvu generaciju, što je dodatno potpomoglo prodaji Ria II.

Kia Rio 2006 1280 ceb8198e4e0c698b3834ba80106dc942da

S obzirom na to da je riječ o porodičnom automobilu, poseban akcenat je stavljen na sigurnost putnika i pješaka. Na Euro Ncap testu sigurnosti Rio je zaradio četiri zvjezdice. Prve primjedbe od kupaca upućene su na račun stabilizatora prednjeg vješanja, koji su se habali i „trošili“ natprosječno brzo. Ovaj kvar često je bio propraćen povećanim habanjem prednjih pneumatika, jer je njime bio narušen njihov balans. Prednost kvarova, koji se dese nedugo nakon kupovine automobila jeste da ih vozači mogu zamijeniti pod garancijom, a Rio je imao trogodišnju garanciju.

Kia Rio 2006 1280 c8b4516835de61a6be027bd020619014c5

Svi pogonski agregati su veoma pouzdani, a kod dizelaša problem može predstavljati turbina, odnosno nosač turbine, usljed čijeg kvara može doći do ozbiljnijih kvarova. Kada je riječ o benzinskim motorima, oni su na glasu kao vrhunski pouzdani. Antikorozivna zaštita je za svaku pohvalu, a vlasnici nisu prijavljivali probleme takve vrste ni poslije dužeg korištenja automobila. Unutrašnjost, iako jednostavnog i pomalo „običnog“ dizajna, načinjena je od izdržljivih materijala, tako da su oštećenja i habanja veoma rijetka.

Kia Rio5 2006 1600x1200 Wallpaper 06

Ako se ona kojim slučajem dogode, prva na meti su prednja sjedišta, jer je materijal kojim su obložena u nekim slučajevima pucao i gulio se. Dodatni problem sa sjedištima je njihova udobnost. Mnogi putnici koji su sjedili na zadnjim sjedištima su se žalili na nedovoljno prostora za noge. Nedostatak prostranosti uticao je i na zapreminu prtljažnika, koja u kombinaciji sa nepreglednim zadnjim vjetrobranom može da pravi probleme na dužim putovanjima.

 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 (110 KS)
Prosječno 7,7
Najmanje 7,0
Najviše 9,4

Prednosti

Pouzdanost svih agregata, ekonomičnost, kvalitet izrade, antikorozivna zaštita

Mane

Prednji stabilizatori trapa, nosač turbine, prostranost, preglednost, tvrda sjedišta

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.599 ccm
Snaga 112 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 146 Nm pri 4.500 o/min
Najveća brzina 190 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,2 s
Dimenzije DxŠxV 399 x 169 x 147 cm
Masa 1.079 kg
Osovinski razmak 250 cm
Prtljažnik 272 - 1.107 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2005. – Predstavljena druga generacija na redizajniranoj platformi Hyundai Accenta

• 2007. – Planirano predstavljanje električnog hibrida, ali se odustalo od tog koncepta

• 2008. – Ponuda proširena novim paketima opreme LX i SX

• 2010. – Poboljšan vanjski izgled prvim „faceliftom“




⚠️ Obrati pažnju:

1. prednji stabilizatori

Prednji stabilizatori su se pokazali najlošijim dijelom prednjeg vješanja

 

2. turbina

Kvar nosača turbine potencijalno je prouzrokovao ozbiljne probleme

 

3. zadnji vjetrobran

Loša preglednost zadnjeg vjetrobrana predstavlja problem prilikom kretanja unazad

 

Više informacija o modelu Kia Rio pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Audi A5 2.0 TDI Quattro S Tronic

Napredak kroz dizajn, tehniku i multimediju

Podmlađujući jedan od svojih do sada najvažnijih modela Audi je odlučio da mu promijeni i ime,...