Uspjela detoksikacija
Vozili smo novu Opel Fronteru
Pod motom sveopšte detoksikacije Opel se polako, ali sigurno mijenja iz korijena. Uz novi vizuelni identitet i savremenu pogonsku tehnologiju našlo se prostora i za povratak legendardnog imena Frontera, koje je sada asocijacija za praktični porodični sedmosjed...
Mada je početkom aprila stigla na neka tržišta u region, Frontera je sada i zvanično predstavljena predstavnicima medija, a među njima i našoj ekipi, u okolini Zagreba, kao potpuno novi automobil u Opelovoj aktuelnoj ponudi. Podsjećamo da Opel trećom generacijom Frontere najavljuje početak novog poglavlja u svojoj istoriji dugoj 162 godine. Riječ je o savremenom SUV-u, koji je razvijen pod okriljem grupacije Stellantis i kod nas je dostupan isključivo sa 48-voltnim hibridnim pogonom.

Podsjećamo da se na evropskom tržištu nudi i kao punopravan električni automobil. Nova Frontera već na prvi pogled privlači pažnju svojim robustnim stilskim izdanjem Opelove filozofije odvažnog i čistog dizajna. Vertikalna silueta prednjeg dijela vozila i jedinstvene proporcije objedinjuju funkcionalnu i prostranu kabinu s vrlo odvažnim i izdržljivim, ali savremenim izgledom.

S novim SUV modelom promovisan je i modernizovani Opelov znak, koji je istaknut na sredini panel-crne Vizor maske. Tu su i nova Eco LED glavna svjetla sa automatskim podešavanjem kratkog i dugog snopa. Za hlađenje pogonskog sklopa ostavljeni su jedan mali otvor na sredini i veliki u centralnom usisniku vazduha, koji je sa donje strane istaknut imitacijom metalizirane zaštitne oplate. U off-road stilu plastičnim oplatama zaštićeni su lukovi točkova i prag, dok specifičan aerodinamični dizajn krasi 17-inčne aluminijumske točkove.
Naš urednik Danijel Jović uživa u lijepom danu i još ljepšem automobilu
Ovdje treba dodati da ulazni model ima 16-inčne stilizovane čelične točkove. S bokova se ističe i opcioni, kontrastni crni ili bijeli krov s kojim su skladno integrisani bočni retrovizori i krovni nosači. Pogled s boka otkriva i određenu sličnost između nove Frontere i Citroëna C3 Aircross, s kojim Opelov model dijeli istu CMP platformu. Zadnji dio ujedno je i najneobičniji segment, jer donosi za njemački brend do sada neuobičajena trodijelna svjetla i masivni branik sa vertikalnim katadiopterima. Osim njih u sredini zadnjeg branika nalazi se i svjetlo za maglu, a na petim vratima je treće stop svjetlo, što je do sada najveći broj svjetlosnih elemenata na jednom Opelu. Kupci mogu da biraju između šest vanjskih boja, jedne solid i pet metalik.
Savremen dizajn ponuđen je i u enterijeru koji donosi brojna nova rješenja. U prvom planu je moderni trokraki upravljač sa komandama osjetljivim na dodir. Tu je i multimedijalni sklop Pure Panel sa dva 10-inčna ekrana visoke rezolucije koji se koriste za prikaz virutuelnih instrumenata i upravljačkog sistema sa brojnim podsistemima zaduženim za reprodukciju zvuka, ambijentalno osvjetljenje, navigaciju, te brojne interaktivne sadržaje koji koriste internet konekciju. Kod baznog modela na sredini je tek držač za telefon, bez ekrana osjetljivog na dodir.

Mnogi onlajn sistemi postaju dostupni povezivanjem s pametnim telefonima uz mogućnost reprodukcije njihovih ekrana na ekran multimedijalnog sistema. Ljubiteljima pametnih telefona na raspolaganju je i bežični punjač, a tu su i klasične USB utičnice (po dvije naprijed i pozadi) za kablovsko priključivanje. Ispod centralnog ekrana osjetljivog na dodir jesu i dodatne fizičke komande, koje omogućavaju podešavanje klima-uređaja i dodatnih funkcija kao što su grijanje sjedišta, vjetrobrana ili kola upravljača.

Visok stepen udobnosti omogućavaju i najsavremenija AGR sjedišta sa električnim podešavanjem. Opelova ekološka orijentacija ogleda se i u korištenju specifičnih višebojnih platnenih presvlaka. Praktični karakter kompaktnog SUV modela ogleda se i u mnoštvu otvorenih i zatvorenih pretinaca za odlaganje sitnica. Osim pet udobnih sjedišta, Frontera nudi i funkcionalan prtljažnik zapremine 460 litara, čija se zapremina može povećati do 1600 litara.

Dodatnu svestranost omogućuje zadnja klupa djeljiva u omjeru 60 : 40, a u osnovnoj opremi dolazi i pod prtljažnika podesiv u dva nivoa. Tehnički detalji pogona još nisu poznati, ali se pretpostavlja da će svi termički agregati biti 48-voltni laki hibridi. Osim njih kupci će na raspolaganju imati i potpuno električni pogon. Nova Opel Frontera već je dostupna u Opelovim bh. salonima sa dva paketa opreme: Edition i GS po ulaznoj cijeni od 42.900 KM za model sa 110 KS, dok za onaj od 145 KS u startu treba izdvojiti 44.400 KM.